Počet záznamov: 1
Úloha inovácií v rozvoji firmy
Názov Úloha inovácií v rozvoji firmy Autorské údaje Jozef Čimo, Miroslav Mariaš Autor Čimo Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Mariaš Miroslav Zdrojový dokument Nové trendy v manažmente : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie : Trenčín, 26. a 27. november 2008. S. 1-4. - Trenčín : Fakulta sociálno-ekonomických vzťahov Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2008. ISBN 978-80-8075-370-2 Poznámky VEGA 1/0557/08 "Inovácie marketingových a obchodných činností na pracovisku Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave" Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá stratégia inovačná * konkurencieschopnosť * inovácia * vývoj * kultúra podniková Anotácia Inovačná stratégia firmy a postup strategického zamerania. Podniková kultúra a určenie cieľov dotvára budúci obraz podniku. Úloha inovácií a uvádzanie nových tovarov a služieb na trh. Aké produkty preferujú zákazníci ? Integrácia obchodu a marketingu, vývoja a výroby. Inovačný vývoj a hodnotový systém ľudí. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 00558-004, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1