Počet záznamov: 1  

Le développement de la méthodologie de la consultation en marketing - un outil pour le raprochement du système de formation universitaire avec la pratique économique

  1. Názov Le développement de la méthodologie de la consultation en marketing - un outil pour le raprochement du système de formation universitaire avec la pratique économique
    Autorské údajeJarmila Tkáčiková, Boris Durkech
    Autor Tkáčiková Jarmila EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Durkech Boris
    Zdrojový dokumentLe marketing et son enseignement à ľ université : conférence scientifique internationale. S. 47-52. - Bratislava : Université d` Économie de Bratislava, Faculté de commerce, 1997. ISBN 80-225-0915-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentufrancúzština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE00 00765-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.