Počet záznamov: 1
Analysis of the organic food marketing - chain store companies (South Bohemia)
SYS 0106786 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20231129065136.4 100 $a 20091123a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a eng $d eng $d cze 102 $a CZ 200 1-
$a Analysis of the organic food marketing - chain store companies (South Bohemia) $f Hana Doležalová, K. Pícha, J. Navrátil 330 $a Výsledky dotazníkového výskumu (2007), ktorého cieľom bolo zmapovanie stratégie predaja biopotravín, sortimentnej skladby, podmienok a kultúry predaja v rámci jednotlivých reťazcov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0164295 $1 011 $a 0139-570X $1 200 1 $a Agricultural economics $d Zemědělská ekonomika $v Vol. 55, no. 9 (2009), s. 446-458 $1 210 $a Prague $c Institute of Agricultural and Food Information $d 2009 541 1-
$a Analýza predaja biopotravín - obchodné reťazce (južné Čechy) 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001299 $a bioprodukty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004572 $a potraviny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004797 $a predaj 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004798 $a predajcovia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005364 $a reťazce obchodné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko 675 $a 339.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000178 $x Obchod - všeobecné otázky. Trh 700 -1
$3 eu_un_auth*0032971 $a Doležalová $b Hana $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0032973 $a Pícha $b K. $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0032974 $a Navrátil $b J. $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20091123 $g AACR2 856 4-
$u http://www.agriculturejournals.cz/publicFiles/10700.pdf
Počet záznamov: 1