Počet záznamov: 1
Sociálna reklama a jej percipovanie vysokoškolákmi
Názov Sociálna reklama a jej percipovanie vysokoškolákmi Autorské údaje Iveta Jeleňová, Erika Gecelovská Autor Jeleňová Iveta Spoluautori Gecelovská Erika Zdrojový dokument Verejná správa a spoločnosť : [vedecký časopis]. Roč. 10, č. 2 (2009), s. 6-21. - Košice : Fakulta verejnej správy Univerzity Pavla Jozefa Šafárika, 2009. ISSN 1335-7182 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * etika * výskum * študenti * školy vysoké Anotácia Reklama ako súčasť každodenného života. Komerčná verzus sociálna reklama. Čomu sa venuje pozornosť v sociálnej reklame. Sociálna reklama a etika. Problematické aspekty sociálnej reklamy. Metóda, vzorka. Výber a opis reklám. Metodika. Analýza dát. Výsledky. Diskusia. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2009: 1-2
článok
Počet záznamov: 1