Počet záznamov: 1
Nation branding
Názov Nation branding : concepts, issues, practice Autorské údaje Keith Dinnie Ďalší autori Dinnie Keith (Vedecký redaktor) Vydavateľské údaje Oxford : Elsevier Butterworth-Heinemann , 2008, reprinted 2009. - xxiv, 264 s. Edícia Marketing ISBN 978-0-7506-8349-4 Druh dokumentu zborníky Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Veľká Británia Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá národ * manažment * identita * imidž * modely * rozvoj hospodársky * etika * diplomacia * porovnanie medzinárodné * výhody konkurenčné * politika hospodárska * výrobky značkové * tovar značkový * značky výrobné * značky výrobkov * Juhoafrická republika * Egypt * Čile * Švajčiarsko * Rusko * Brazília * Bolívia * Island * Japonsko * Francúzsko * Grécko * Nemecko * Maďarsko * Estónsko * štúdie prípadové Báza dát KNIHY Počet ex. 3, z toho voľných 1, prezenčne 2 Signatúra 844959, 845619, 874583
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 844959 SEK Sklad knižničného fondu voľný 845619 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 874583 FMV Knižnica Fakulty medzinárodných vzťahov len prezenčne
Počet záznamov: 1