Počet záznamov: 1
Psychológia v tlačenej reklame na obaloch čokolád
Názov Psychológia v tlačenej reklame na obaloch čokolád Súbežný názov The Psychology in printed advertising on chocolate products Autorské údaje Juraj Chebeň, Veronika Gondová Autor Chebeň Juraj EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Gondová Veronika Zdrojový dokument Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 255-260. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * propagácia * produkty * čokoláda * značky výrobkov * psychológia * prieskum informačný Anotácia Analýza a hodnotenie psychologických aspektov reklamy vo vybraných tlačených médiách a ich vplyv na vnímanie spotrebiteľov. Dotazníkový prieskum na vzorke 100 respondentov. Cieľ prieskumu - zistiť vplyv vybraných psychologických prvkov v tlačenej reklame na vnímanie respondentov a zistiť preferencie respondentov voči pôvodným obalom čokolád značky Milka a Figaro v porovnaní s predkladanými návrhmi. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 01434-017, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1