Počet záznamov: 1
Reklama v jednoduchom účtovníctve
Názov Reklama v jednoduchom účtovníctve Autorské údaje Jarmila Strählová Autor Strählová Jarmila Zdrojový dokument Dane a účtovníctvo v praxi : mesačník plný informácií z oblasti daní, práva a účtovníctva. Roč. 15, č. 10 (2010), s. 42-51. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2010. ISSN 1335-7034 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 657.1/.2 - Účtovné systémy. Účtovné metódy Heslá účtovníctvo jednoduché * reklama * podnikatelia * účtovanie * účtovanie nákladov * výdavky Anotácia Podnikatelia v snahe presadiť sa na trhu v stále silnejúcej konkurencii vynakladajú nemalé finančné prostriedky na prezentáciu svojej činnosti, respektíve svojho mena. Cielená podpora získania dobrej pozície na trhu a jej udržanie je snahou každého podnikateľa. Takáto činnosť sa nezaobíde bez vynakladania výdavkov na reklamu. Podnikateľ by mal vedieť, či výdavky na reklamu a propagáciu jeho výrobkov a služieb sú alebo nie sú daňovými výdavkami. Ilustračné príklady. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2010: 7-12
článok
Počet záznamov: 1