Počet záznamov: 1  

Nové techniky a trendy v televíznej reklame

  1. Názov Nové techniky a trendy v televíznej reklame : bakalárska práca
    Autorské údajeZuzana Kaššaiová, školiteľ: Štefan Eisele
    Autor Kaššaiová Zuzana
    Ďalší autori Eisele Štefan (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2011. - 51 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra857979

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce832.1 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.