Počet záznamov: 1
Riadenie vzťahov so zákazníkmi
Názov Riadenie vzťahov so zákazníkmi Autorské údaje Zuzana Lukačovičová Autor Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Nové prístupy k výskumu zákazníkov v podmienkach ekonomickej nestability : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0652/10. S. 24-38. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3209-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá manažment * zákazníci * riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM Anotácia Vymedzenie koncepcie CRM. Zásady riadenia vzťahov so zákazníkmi. CRM - Lojalita zákazníka v kontexte značky. Lojalita zákazníka- predpoklad úspechu značky. Zamestnanci, značka a budovanie CRM. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01579-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1