Počet záznamov: 1  

Vplyv digitalizácie televízneho vysielania na marketingovú komunikáciu TV stanice

  1. SYS0136592
    LBL
      
    00000nam--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502072530.0
    100
      
    $a 20110908d2011łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Vplyv digitalizácie televízneho vysielania na marketingovú komunikáciu TV stanice $e dizertačná práca $f Štefan Eisele $g školiteľ: Júlia Lipianska
    210
      
    $a Bratislava $d 2011
    215
      
    $a 147 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006450 $a televízia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001691 $a digitalizácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    675
      
    $a 621.39 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000266 $x Oznamovacia elektrotechnika
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0025665 $a Eisele $b Štefan $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $T Katedra marketingu OBF
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048953 $a Lipianska $b Júlia $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20110908 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.