Počet záznamov: 1
Marketingová stratégia bioproduktov pre vybraný trhový segment
Názov Marketingová stratégia bioproduktov pre vybraný trhový segment : bakalárska práca Autorské údaje Peter Gazdačko, školiteľ: Katarína Petrovčíková Autor Gazdačko Peter Ďalší autori Petrovčiková Katarína (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra marketingu a obchodu Vydavateľské údaje Košice, 2011. - 52 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 859461
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 18.3 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1