Počet záznamov: 1
Internationale Marketeintrittsstrategien - der Einfluss der Markenstärke
Názov Internationale Marketeintrittsstrategien - der Einfluss der Markenstärke : dizertačná práca Autorské údaje Markus Reheis, školiteľ: Dagmar Lesáková Autor Reheis Markus Ďalší autori Lesáková Dagmar (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2011. - 143 s. Druh dokumentu práce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.) Jazyk dokumentu nemčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 347.77 - Priemyselné, výrobné a vedecké vlastníctvo a vlastnícke vzťahy. Patentové a značkové právo Heslá známky ochranné * stratégia obchodná * trh medzinárodný * trh tovarový Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 852042
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.5 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 852042 SEK Časopisecká študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1