Počet záznamov: 1
Organizačné formy marketingového útvaru v podnikoch z pohľadu priority výskumu trhu a ich aplikácia v slovenskej ekonomike
Názov Organizačné formy marketingového útvaru v podnikoch z pohľadu priority výskumu trhu a ich aplikácia v slovenskej ekonomike Autorské údaje Jarmila Tkáčiková, Štefan Jagerčík, Boris Ďurkech Autor Tkáčiková Jarmila EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Jagerčík Štefan Ďurkech Boris Zdrojový dokument Zborník vojenskej akadémie. Roč. 2, č. 1 (1995), s. 233-242. - Liptovský Mikuláš : Vojenská akadémia SNP, 1995. ISSN 1335-0935 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E00 01498-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1