Počet záznamov: 1
Internet a sociálne siete ako nové možnosti pre Public Relations
Názov Internet a sociálne siete ako nové možnosti pre Public Relations Autorské údaje Andrea Trebuľová Autor Trebuľová Andrea EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011. S. 365-367. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. ISBN 978-80-225-3295-2 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Poznámky VEGA 1/0047/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.4 - Práca s verejnosťou. Public relations Heslá firmy * práca s verejnosťou * internet * siete sociálne * Slovensko Anotácia Využitie sociálnych sietí pre marketingové ciele. Internet, sociálne siete, blogy, diskusné fóra, online spravodajstvo, alebo virálne videá vplývajú aj na klasické ponímanie public relations, ktoré posúvajú o krok ďalej. Komunikácia na sociálnych sieťach pre firmy je behom na dlhú trať. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01895-046, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1