Počet záznamov: 1
The Marketing of higher education schools-the process of building relations with students
Názov The Marketing of higher education schools-the process of building relations with students Preklad názvu Marketing vysokých škôl - proces budovania vzťaho so študentmi Autorské údaje Andrzej Szromnik, Elžbieta Wolanin-Jarosz Autor Szromnik Andrzej Spoluautori Wolanin-Jarosz Elžbieta Zdrojový dokument Acta oeconomica Cassoviensia : scientific journal. Roč. 4, č. 2 (2011), s. 4-13. - Košice : PHF EU Košice, 2011. ISSN 1337-6020 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba Heslá marketing * študenti * stratégia marketingová * školy vysoké * vzdelávanie vysokoškolské Anotácia Prezentácia procesu budovania pozitívnych vzťahov medzi študentmi a univerzitami. Proces je založený na niekoľkých hlavných prvkoch: dôvere, kvalite, spokojnosti, hodnotách a záväzku. Využitie marketingovej stratégie, ktorá zahŕňa proces, určite prispeje k posilneniu postavenia univerzity na súčasnom vzdelávacom trhu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2011: 1-2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 462.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1