Počet záznamov: 1  

Návrh optimálneho modelu na vybrané prvky marketingového mixu v čase krízy na základe analýzy spoločnosti Profesia, spol. s r.o.

  1. Názov Návrh optimálneho modelu na vybrané prvky marketingového mixu v čase krízy na základe analýzy spoločnosti Profesia, spol. s r.o. : bakalárska práca
    Autorské údajeMonika Gálffyová, školiteľ: Zuzana Lukačovičová
    Autor Gálffyová Monika
    Ďalší autori Lukačovičová Zuzana (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2011. - 47 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra857963

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce265.5 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.