Počet záznamov: 1
Sociálne siete ako nástroj marketingovej komunikácie a riadenia vzťahov s verejnosťou
Názov Sociálne siete ako nástroj marketingovej komunikácie a riadenia vzťahov s verejnosťou : bakalárska práca Autorské údaje Martin Kováč, školiteľ: Peter Štetka Autor Kováč Martin Ďalší autori Štetka Peter (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska Vydavateľské údaje Bratislava, 2012. - 50 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 867773
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 26.6 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 865.3 KB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1