Počet záznamov: 1  

Sociálne siete ako nástroj marketingovej komunikácie a riadenia vzťahov s verejnosťou

  1. Názov Sociálne siete ako nástroj marketingovej komunikácie a riadenia vzťahov s verejnosťou : bakalárska práca
    Autorské údajeMartin Kováč, školiteľ: Peter Štetka
    Autor Kováč Martin
    Ďalší autori Štetka Peter (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska
    Vydavateľské údajeBratislava, 2012. - 50 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra867773

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha26.6 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce865.3 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.