Počet záznamov: 1  

Marketingová konkurenčná výhoda - spôsoby jej získavania

  1. Názov Marketingová konkurenčná výhoda - spôsoby jej získavania
    Súbežný názovMarketing competitive advantage - ways of it`s obtaining
    Autorské údajeŠtefan Majtán, Martina Štofaniková
    Autor Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Štofaniková Martina EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Aktuálne problémy podnikovej sféry : zborník vedeckých prác [z medzinárodnej vedeckej konferencie, Bratislava 17. 5. 2012]. S. 290-297. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3427-7
    PoznámkyVEGA 1/0038/12. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.137 - Konkurencia
    Heslá konkurencieschopnosť * výhody konkurenčné * firmy * organizácie * marketing * ceny * kooperácia * kúpa * klaster * outsourcing * kompetencie * zamestnanci * hodnota * motivácia
    AnotáciaPodstata marketingového vnímania konkurenčnej výhody. Koncepčný model konkurencieschopnosti. Core competency - kľúčová kompetencia. Outsourcing ako jeden zo zdrojov konkurenčnej výhody. Konkurenčná výhoda vyplývajúca z motivovaných zamestnancov. Šestnásť oblastí, v ktorých môžu organizácie významným spôsobom prispieť k vytvoreniu konkurenčnej výhody.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Registrované vWOS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 00434-029, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.