Počet záznamov: 1
Postavenie ekologického marketingu v riadení podniku
Názov Postavenie ekologického marketingu v riadení podniku Súbežný názov Status of ekological marketing in business management Autorské údaje Lucia Bartková Autor Bartková Lucia Zdrojový dokument Manažment podnikania a vecí verejných : zborník vedeckých prác, II. ročník, č. 2. S. 107-112. - Bratislava : ALDO, 2012. ISBN 978-80-970759-2-7 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * ekológia * marketing environmentálny * manažment environmentálny * marketing mix * produkty * ceny * distribúcia * komunikácia * spotrebitelia * ochrana prostredia životného Anotácia Ekologický marketing ako nástroj environmentálneho manažérstva. Ekologický marketing a jeho výhody pre podnik. Ekologická výkonnosť podniku ako konkurenčná výhoda. Stratégie ekologického marketingu. Riadenie ekologického marketingového mixu. Výber cieľového segmentu spotrebiteľov. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1