Počet záznamov: 1
Kano model spokojnosti zákazníka v neziskovom sektore
SYS 0159948 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502072755.5 100 $a 20120926d2012łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Kano model spokojnosti zákazníka v neziskovom sektore $d Kano model of customer satisfaction in non-profit sector $f Paulína Krnáčová, Petra Lesníková 330 $a Význam a dôležitosť využívania postupov na meranie spokojnosti zákazníkov v neziskových organizáciách. Stanovenie a kategorizovanie požiadaviek zákazníkov na základe aplikácie vybranej metódy merania spokojnosti zákazníkov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0159913 $1 010 $a 978-80-225-3452-9 $1 200 1 $a Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 $b elektronický zdroj $e [zborník] $f zostavili Peter Drábik, Peter Červenka, Ivan Hlavatý, Petra Jansová $g recenzenti: Gabriela Pajtinková - Bartáková, Jan Koudelka $v S. 368-382 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2012 $1 215 $a CD-ROM [824 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004035 $a organizácie neziskové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005745 $a služby 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005884 $a spotreba 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003304 $a metódy 610 1-
$9 eu_un_auth*0009817 $a meranie 675 $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy 700 -1
$3 eu_un_auth*0012591 $a Krnáčová $b Paulína $f 1983- $p EUBOBFKTK $9 80 $4 070 $T Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená 701 -1
$3 eu_un_auth*0031705 $a Lesníková $b Petra $4 070 $9 20 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120926 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1