Počet záznamov: 1  

[Cenové rozhodovanie v marketingu]

  1. Názov [Cenové rozhodovanie v marketingu]
    Autorské údajeJozef Orgonáš
    Autor Orgonáš Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 5, č. 18 (2012), s. 158-159. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2012. ISSN 1337-7493
    Recenz.dok. Cenové rozhodovanie v marketingu / Júlia Lipianska, Mária Hasprová. - Bratislava : Sprint dva, 2011
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    Heslá marketing * recenzie * rozhodovanie * ceny
    AnotáciaRecenzia na monografiu, ktorá je výstupom projektov VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ a VEGA 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba.
    Kategória EPCRecenzie v časopisoch a zborníkoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 00794-017, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2012: 17-20

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.