Počet záznamov: 1
[Cenové rozhodovanie v marketingu]
Názov [Cenové rozhodovanie v marketingu] Autorské údaje Jozef Orgonáš Autor Orgonáš Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 5, č. 18 (2012), s. 158-159. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2012. ISSN 1337-7493 Recenz.dok. Cenové rozhodovanie v marketingu / Júlia Lipianska, Mária Hasprová. - Bratislava : Sprint dva, 2011 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien Heslá marketing * recenzie * rozhodovanie * ceny Anotácia Recenzia na monografiu, ktorá je výstupom projektov VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ a VEGA 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba. Kategória EPC Recenzie v časopisoch a zborníkoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 00794-017, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2012: 17-20
článok
Počet záznamov: 1