Počet záznamov: 1
Geomarketing ako nástroj modelovania a inovačného rozhodovania o implantácii maloobchodných jednotiek
Názov Geomarketing ako nástroj modelovania a inovačného rozhodovania o implantácii maloobchodných jednotiek Súbežný názov Geomarketing as the tool of modelling and of the decision-making in implantation of retail units Autorské údaje Pavol Kita, Jaroslav Kita, Pavol Konštiak Autor Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Konštiak Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Aktuální výzvy marketingu a jejich uplatnění v praxi : [zborník] : vědecké statě : 2. ročník mezinárodní konference : Praha, 14. června 2012. S. 135-145. - Praha : Kamil Mařík - Professional Publishing, 2012. ISBN 978-80-7431-090-4 Výstup z projektu KEGA 024EU-4/2012 Modely marketingového rozhodovania
VEGA 1/0039/11 Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti
Poznámky VEGA 1/0039/11. - KEGA 024EU-4/2012 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing územia * geografia * maloobchod * predajne * prieskum * mestá * Slovensko Anotácia Teoretické aspekty problematiky geomarketingu ako nástroja v službách podnikateľov v maloobchode. Výsledky prieskumu, ktorý sa uskutočnil v r. 2011 v Bratislave, v časti Petržalka, s cieľom tvorby máp priestorového rozmiestnenia maloobchodnej siete na území mesta s využitím poznatkov geomarketingu a tvorby databázy údajov o maloobchodnej sieti ako súčasti geografického informačného systému. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 01125-012, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.7 MB z IP adresy EU po prihlásení článok
Počet záznamov: 1