Počet záznamov: 1
Strategies to retaining customers
Názov Strategies to retaining customers Autorské údaje Dagmar Lesáková Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Trends in economics and management for the 21st century : proceedings from international conference : september 20th - 22nd 2012, Brno, Czech republic : international conference is held as a part of celebrating the 20th anniversary of the BUT Faculty of Business and Management. S. [1-7]. - Brno : Brno University of Technology. Faculty of Business and Management, 2012. ISBN 978-80-214-4581-9 Poznámky VEGA 1/00612/12 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá podpora predaja * zákazníci * lojálnosť zákazníkov * odmeny Anotácia Relevantnosť podporných programov pre zákazníkov. Problém lojálnosti. Stratégia odmeňovania a stratégia vzájomného vzťahu. Materiály a metódy prieskumu. Výsledky prieskumu, diskusia. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 00986-003, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1