Počet záznamov: 1  

Ako narábať s konfliktami v komunikácii

  1. Názov Ako narábať s konfliktami v komunikácii
    Autorské údajeMilena Helmová
    Autor Helmová Milena EUBFAJKIK - Katedra interkultúrnej komunikácie FAJ
    Zdrojový dokument Jazykovedné, literárnovedné a didaktické kolokvium XVI. : zborník vedeckých prác a vedeckých štúdií. S. 40-45. - Bratislava : Z-F LINGUA, 2012. ISBN 978-80-89328-77-2
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 316.7 - Civilizácia. Spôsob života. Sociálna komunikácia. Ideológia
    Heslá komunikácia * komunikácia verbálna * správanie * konflikty * výchova * vzdelanie * modely
    AnotáciaKonflikty sú bežné a mnohé sú výsledkom nevedomosti, neochoty, nepripravenosti alebo mentálnej indispozície. Konfliktné situácie možno zvládať naučenými technikami a štandardným správaním, ktorého normy by si mal osvojiť každý, kto chce úspešne a bezproblémovo komunikovať.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 01391-007, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.