Počet záznamov: 1
Facebook už nie je zadarmo
SYS 0163904 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231113080519.4 100 $a 20130111a2012łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Facebook už nie je zadarmo $f Patrik Garaj 330 $a Efektívna komunikácia na Facebooku prestáva byť bezplatnou zábavou. Firmy svojimi príspevkami na Facebooku zasiahnu 15-20 percent svojich fanúšikov. Na to, aby zasiahli zvyšných 80-85 percent fanúšikov, je potrebné sponzorovanie príspevkov. Facebook takto stráca svoju pôvodnú funkčnosť. Facebook zmenil algoritmus zobrazovania príspevkov, čo má zvýšiť efektivitu príspevkov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0228453 $1 011 $a 1335-0684 $1 200 1 $a Trend $e týždenník o ekonomike a podnikaní $v Roč. 22, č. 50-51 (20. decembra 2012), s. 10-13 $1 210 $a Bratislava $c News and Media Holding $d 2012 610 1-
$9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*0006926 $a komunikácia elektronická 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002544 $a investície 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002109 $a financovanie 675 $a 681.324 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000374 $x Počítačové systémy. Počítačové siete 700 -1
$3 eu_un_auth*p0072470 $a Garaj $b Patrik $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20130111 $g AACR2
Počet záznamov: 1