Počet záznamov: 1
Facebook už nie je zadarmo
Názov Facebook už nie je zadarmo Autorské údaje Patrik Garaj Autor Garaj Patrik Zdrojový dokument Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. Roč. 22, č. 50-51 (20. decembra 2012), s. 10-13. - Bratislava : News and Media Holding, 2012. ISSN 1335-0684 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 681.324 - Počítačové systémy. Počítačové siete Heslá siete sociálne * komunikácia elektronická * internet * firmy * investície * financovanie Anotácia Efektívna komunikácia na Facebooku prestáva byť bezplatnou zábavou. Firmy svojimi príspevkami na Facebooku zasiahnu 15-20 percent svojich fanúšikov. Na to, aby zasiahli zvyšných 80-85 percent fanúšikov, je potrebné sponzorovanie príspevkov. Facebook takto stráca svoju pôvodnú funkčnosť. Facebook zmenil algoritmus zobrazovania príspevkov, čo má zvýšiť efektivitu príspevkov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2012: 41-51 + 7 príl.
článok
Počet záznamov: 1