Počet záznamov: 1  

Nová orientácia marketingového manažmentu

  1. Názov Nová orientácia marketingového manažmentu
    Autorské údajeMarta Šilhárová
    Autor Šilhárová Marta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11. S. 6-18. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3524-3
    Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
    PoznámkyVEGA 1/0333/11
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing manažment * metódy riadenia * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * nástroje marketingové
    AnotáciaPrijatie moderných metód a nových prístupov k marketingovému manažmentu, ktoré pomôžu v súčasnosti zefektívniť marketingové aktivity firiem, ak chcú uspieť na trhu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 01455-002, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.