Počet záznamov: 1  

Creating the market - Die Anfänge der Werbung im 17. und 18. Jahrhundert

  1. SYS0166120
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502072908.9
    100
      
    $a 20130228a2012łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a ger $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Creating the market - Die Anfänge der Werbung im 17. und 18. Jahrhundert $f Philipp Luis Strobl
    330
      
    $a Faktory, ktoré prispely k vzniku témy reklama z historického pohľadu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0166132 $1 011 $a 1338-6743 $1 200 1 $a Lingua et vita $e vedecký časopis pre výskum jazykov a interkultúrnej komunikácie $v Roč. 1, č. 2 (2012), s. 42-49 $1 210 $a Bratislava $c EKONÓM $d 2012
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002596 $a jazykoveda
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003646 $a nemčina
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002274 $a história
    675
      
    $a 659 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000350 $x Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0044572 $a Strobl $b Philipp Luis $p EUBFAJKNJ $9 100 $4 070 $T Katedra nemeckého jazyka FAJ
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20130228 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.