Počet záznamov: 1
Social media marketing a jeho význam v marketingových stratégiách podnikateľských subjektov v SR
Názov Social media marketing a jeho význam v marketingových stratégiách podnikateľských subjektov v SR Súbežný názov Social media marketing and it's importance in marketing strategies of Slovak business subjects Autorské údaje Romana Olexová Autor Olexová Romana EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Zdrojový dokument Výzvy a perspektívy cestovného ruchu v Slovenskej republike : [zborník príspevkov] : vedecká online konferencia poriadaná ako sprievodné podujatie Týždňa vedy na Slovensku : v Bratislave, dňa 28. 11. 2012. S. 115-120. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3534-2 Poznámky Príspevok reflektuje poznatky rozpracované v Projekte mladých vedeckých pracovníkov a doktorandov do 30 rokov 2316076 - e-marketing a jeho využitie v marketingových stratégiách trhových subjektov v podmienkach SR Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * siete sociálne * propagácia priama * médiá * výskum aplikovaný Anotácia Využitie sociálnych médií v marketingových stratégiách podnikateľských subjektov v SR. Priama úmernosť medzi interaktivitou v marketingovej komunikácií a dôveryhodnosťou firmy. Výskum využitia sociálnych médií podnikateľskými subjektmi na Slovensku a jeho parciálne výsledky. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 01879-011, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1