Počet záznamov: 1  

Mít spokojené klienty nestačí

  1. Názov Mít spokojené klienty nestačí
    Autorské údajeJiří Ochec
    Autor Ochec Jiří
    Zdrojový dokument Bankovnictví : měsíčník vydavatelství Economia. Roč. 20, č. 2 (2013), s. 28-29. - Praha : 4H production, 2013. ISSN 1212-4273
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 336.71 - Bankovníctvo. Banky
    Heslá bankovníctvo * banky obchodné * pobočky bankové * služby bankové * produkty * spokojnosť zákazníkov * konkurencia
    AnotáciaCelosvetový prieskum "2012 Retail Banking Voice of the Customer Survey". Index spokojnosti klientov bánk, zorganizovaný spoločnosťou Capgemini v minulom roku.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2013: 1-5 + 1 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.