Počet záznamov: 1  

Prístupy k obsluhe spotrebiteľských trhov v súčasnosti

  1. Názov Prístupy k obsluhe spotrebiteľských trhov v súčasnosti
    Autorské údajeKatarína Gubíniová
    Autor Gubíniová Katarína
    Zdrojový dokument Manažment v teórii a praxi : zborník príspevkov z vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : 6. 12. 2012, Bratislava. S. 93-99. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2012. ISBN 978-80-223-3351-1
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia marketingová * nástroje marketingové * segmentácia trhu * skupiny cieľové * starostlivosť o zákazníkov
    AnotáciaKritika súčasného marketingu a jeho oblastí prameniacich z pohľadu na zákazníka ako na subjekt, ktorý organizácie získavajú prostredníctvom prísľubov hodnoty a benefitov, namiesto chápania zákazníkov ako spolutvorcov marketingových aktivít.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.