Počet záznamov: 1  

eMarketing

  1. DORČÁK, Peter. eMarketing : ako osloviť zákazníka na internete. Recenzenti: Radoslav Delina, Radovan Bačík. 1. vyd. Prešov : EZO.sk, 2012. 125 s. [6,25 AH]. ISBN 978-80-970564-4-5
    Ohlasy:
    [2] MIKLENCICOVA, Renata. INTERNET PURCHASING. In GLOBALIZATION AND ITS SOCIO-ECONOMIC CONSEQUENCES, PTS I AND II, 2015, pp. 427-432. ISBN 978-80-8154-145-2., Registrované v: WOS
    [2] MIKLENCICOVA, Renata. CONDITIONS OF INTERNET SALE AND CONSUMER'S PROTECTION. In Marketing Identity: Digital Life, Pt II. ISSN 1339-5726, 2015, pp. 160-167., Registrované v: WOS
    [4] BAČÍK, Radovan - GBUROVÁ, Jaroslava - SUHÁNYI, Ladislav. Vybrané oblasti z marketingu. 1. vyd. Prešov : Bookman, 2013. ISBN 978-80-8165-002-4.

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.