Počet záznamov: 1  

Prieskum diferencie v spotrebiteľskom vnímaní imidžu vybraných značiek maloobchodníkov

  1. Názov Prieskum diferencie v spotrebiteľskom vnímaní imidžu vybraných značiek maloobchodníkov : bakalárska práca
    Autorské údajeZuzana Chovanová, školiteľ: Miroslava Loydlová
    Autor Chovanová Zuzana
    Ďalší autori Kopaničová Janka (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2013. - 63 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra870565

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha237.1 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.2 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.