Počet záznamov: 1
Prieskum diferencie v spotrebiteľskom vnímaní imidžu vybraných značiek maloobchodníkov
Názov Prieskum diferencie v spotrebiteľskom vnímaní imidžu vybraných značiek maloobchodníkov : bakalárska práca Autorské údaje Zuzana Chovanová, školiteľ: Miroslava Loydlová Autor Chovanová Zuzana Ďalší autori Kopaničová Janka (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2013. - 63 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 870565
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 237.1 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 1.2 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1