Počet záznamov: 1
Selling prices in internet shoping
Názov Selling prices in internet shoping Preklad názvu Predajné ceny pri nakupovaní cez internet Autorské údaje Mubarak Omar Musa Musa, Vanda Lieskovská, Denisa Bilohuščinová, Denis Horváth, Vladimír Gazda Autor Musa Musa Mubarak Omar Spoluautori Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Bilohuščinová Denisa EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Horváth Denis Gazda Vladimír Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 8, č. 1 (2013), s. 17-22. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2013. ISSN 1338-7944 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá predaj * obchod elektronický * obchod knižný * internet * ceny * stratégia marketingová Anotácia Nárast internetového obchodu s knihami. Nízke náklady na vyhľadávanie, dlhá expirácia a homogénny charakter produktu vytvárajú priaznivé podmienky pre elektronický nákup a stávajú sa miestom pre testovanie obchodného prostredia s takmer dokonalou efektivitou informácií. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 00923-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2013: 1-2
článok
Počet záznamov: 1