Počet záznamov: 1
Projekt ideálnej čajovne v kontexte marketingových a strategickýh analýz
Názov Projekt ideálnej čajovne v kontexte marketingových a strategickýh analýz Súbežný názov Project of ideal Teahouse in context of marketing and strategic analysis Autorské údaje Marek Bellay, Vilma Bosáková, Zuzana Lukačovičová Autor Bellay Marek Spoluautori Bosáková Holubová Vilma Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2013 : [zborník príspevkov]. S. 20-26 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3661-5 Výstup z projektu VEGA 1/0612/12 Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR
Poznámky VEGA 1/0612/12 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * projekty * spotrebitelia Anotácia Navrhnúť projekt čajovne tak, aby na základe vybraných marketingových a strategických analýz spĺňal požiadavky dnešného uponáhľaného spotrebiteľa. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 00920-003, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 100.1 KB z IP adresy EU po prihlásení článok
Počet záznamov: 1