Počet záznamov: 1
Projekt ideálnej čajovne v kontexte marketingových a strategickýh analýz
SYS 0175876 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502073012.2 100 $a 20130918d2013łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Projekt ideálnej čajovne v kontexte marketingových a strategickýh analýz $d Project of ideal Teahouse in context of marketing and strategic analysis $f Marek Bellay, Vilma Bosáková, Zuzana Lukačovičová 301 $a VEGA 1/0612/12 330 $a Navrhnúť projekt čajovne tak, aby na základe vybraných marketingových a strategických analýz spĺňal požiadavky dnešného uponáhľaného spotrebiteľa. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0174949 $1 010 $a 978-80-225-3661-5 $1 200 1 $a Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2013 $b elektronický zdroj $e [zborník príspevkov] $f zostavili: Peter Drábik, Ivan Hlavatý, Peter Červenka $g recenzenti: Gabriela Pajtinková - Bartáková, Jan Koudelka $v S. 20-26 CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2013 $1 215 $a CD-ROM [276 s., 13 AH] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005128 $a projekty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0052619 $a Bellay $b Marek $9 33 $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0052620 $a Bosáková Holubová $b Vilma $9 33 $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0006054 $a Lukačovičová $b Zuzana $p EUBOBFKMA $9 34 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20130918 $g AACR2 830 $a Na základe Ministerstva, bola prekategorizovaná kategória z AED na AFD T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1