Počet záznamov: 1
Marketingový mix ŠK Slovan Bratislava
Názov Marketingový mix ŠK Slovan Bratislava Autorské údaje Peter Drábik, Marek Pauljučok Autor Drábik Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Pauljučok Marek Zdrojový dokument Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2013 : [zborník príspevkov]. S. 53-58 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3661-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * marketing mix * využitie času voľného * hry * šport Anotácia Činnosť klubov musí byť podporovaná kvalitným a rozvinutým marketingom, ktorý dokáže prilákať dostatočné množstvo ľudí a tým zabezpečovať príjmy pre klub. Analýzy súčasného stavu využívania marketingu a odporúčania v oblasti marketingového mixu pre futbalový klub ŠK Slovan Bratislava. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 00920-008, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 88.3 KB z IP adresy EU po prihlásení článok
Počet záznamov: 1