Počet záznamov: 1
Dostupnosť ako základný prvok atraktívnosti predajne
Názov Dostupnosť ako základný prvok atraktívnosti predajne Preklad názvu Accessibility as an essential element of attractiveness of the retail unit Autorské údaje Pavol Kita Autor Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. Roč. 12, č. 29 (2013), s. 46-56. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2013. ISSN 1335-9746 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá predajne * konkurencieschopnosť * siete obchodné * správanie spotrebiteľa * stratégia marketingová Anotácia Analýza dostupnosti maloobchodných predajní v meste Bratislava a možnosti zvýšenia ich atraktívnosti. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 00181-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2013: 28-30
článok
Počet záznamov: 1