Počet záznamov: 1
ROI of social media marketing in insurance in Germany
Názov ROI of social media marketing in insurance in Germany Preklad názvu ROI marketingu prostredníctvom sociálných médií v poisťovníctve SRN Autorské údaje Claudia Hilker, Marián Zajko Autor Hilker Claudia Spoluautori Zajko Marián Zdrojový dokument Forum statisticum Slovacum : vedecký recenzovaný časopis Slovenskej štatistickej a demografickej spoločnosti. Roč. 10, č. 3 (2014), s. 237-242. - Bratislava : Slovenská štatistická a demografická spoločnosť, 2014. ISSN 1336-7420 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * poisťovníctvo * Nemecko * siete sociálne * médiá Anotácia Stav implementácie a využívanie marketingu prostredníctvom sociálnch médií v poisťovníctve SRN. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2014: 1-6
článok
Počet záznamov: 1