Počet záznamov: 1
Internet marketing v aktuálnej podnikovej teórii a praxi
Názov Internet marketing v aktuálnej podnikovej teórii a praxi Preklad názvu Internet Marketing in Current Business Theory and Practice Autorské údaje Štefan Majtán, Mária Spišiaková Autor Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Spišiaková Mária EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Trendy v podnikání : vědecký časopis Fakulty ekonomické Západočeské univerzity v Plzni. Č. 3 (2014), s. 14-21. - Plzeň : Fakulta ekonomická Západočeské univerzity v Plzni, 2014. ISSN 1805-0603 Výstup z projektu VEGA 1/0100/13 Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem
Poznámky VEGA 1/0100/13 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing elektronický * internet * stránky webové * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * siete sociálne * podnik malý * podnik stredný * prieskum * Slovensko Anotácia Vývoj a rastúci význam internet marketingu. Web stránka ako základný komunikačný nástroj internet marketingu. Využívanie internet marketingu v malých a stredných podnikoch v Slovenskej republike - výsledky prieskumu. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 01023-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2014: 3
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 715.4 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1