Počet záznamov: 1
Stimuly, priestor a skryté reakcie zákazníka: možnosti uplatnenia neuromarketingového výskumu
Názov Stimuly, priestor a skryté reakcie zákazníka: možnosti uplatnenia neuromarketingového výskumu Autorské údaje Jakub Berčík, Johana Paluchová, Katarína Kleinová Autor Berčík Jakub Spoluautori Paluchová Johana Kleinová Katarína Zdrojový dokument International scientific days 2014 : improving performance of agriculture and the economy : challenges for management and policy : proceedings of reviewed articles of [13th] international scientific conference : may 21 -23, 2014, High Tatras, Slovak Republic. S. 10-16 CD-ROM. - Nitra : Slovak University of Agriculture in Nitra, 2014 / Zentková Iveta ; Improving performance of agriculture and the economy : challenges for management and policy International scientific conference. ISBN 978-80-552-1187-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá neuromarketing * správanie spotrebiteľa * emócie * komunikácia Anotácia Neuromarketing je ďalší sofistikovaný odbor marketingového výskumu, ktorý umožňuje detailnejšie rozpoznať postoje zákazníka a identifikovať dôvody, prečo k daným procesom v jeho správaní dochádza. Neuromarketing sa zaradil na popredné miesto svetového marketingu, poskytuje presnejšie výsledky a firmy, ktoré využívajú neuromarketing sú dvakrát úspešnejšie, ako tie ostatné. Možnosti uplatnenia neuromarketingového výskumu v podmienkach Slovenskej republiky. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1