Počet záznamov: 1
Marketing Audit as an Alternative to Improve The Position of Health-Care Facilities
Názov Marketing Audit as an Alternative to Improve The Position of Health-Care Facilities Preklad názvu Marketingový audit ako alternatíva na zlepšenie postavenia zdravotníckych zariadení Autorské údaje Vanda Lieskovská, Silvia Megyesiová, Diana Horvatová Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Spoluautori Megyesiová Silvia EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF Horvátová Diana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument The 8th International Days of Statistics and Economics: Prague, September 11-13, 2014 : conference proceedings. P. 851-857 online. - Prague : Melandrium, 2014 ; The 8th International Days of Statistics and Economics. ISBN 978-80-87990-02-5 Výstup z projektu VEGA 1/0906/11 Spoločenská zodpovednosť firiem v kotexte strategického marketingového nástroja v uzavretom cykle potravinového reťazca
Poznámky VEGA 1/0906/11. - Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Systematika 614 - Verejné zdravotníctvo Heslá Slovensko * starostlivosť zdravotná * služby zdravotnícke * zdravotníctvo verejné * strediská zdravotnícke * financovanie Anotácia Systém slovenského zdravotníctva možno charakterizovať ako finančne neudržateľný. Pokrytie zdravotníckych služieb a zdroje financovania. Vývoj dlhu v oblasti zdravotnej starostlivosti na Slovensku. URL http://msed.vse.cz/msed_2014/article/461-Lieskovska-Vanda-paper.pdf Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Registrované v WOS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 01431-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 301 KB z IP adresy EU po prihlásení článok
Počet záznamov: 1