Počet záznamov: 1
Európsky trh retailingu
Názov Európsky trh retailingu Súbežný názov The European retailing market Autorské údaje Viera Čihovská Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Vzdelaný spotrebiteľ a spotrebiteľská politika SR : zborník vedeckých statí. S. 23-32 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Lieskovská Vanda ; Čichovský Ludvík ; Kubiš Juraj. ISBN 978-80-225-3964-7 Výstup z projektu VEGA 1/0178/14 Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov
Poznámky VEGA 1/0178/14 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.37 - Maloobchod Heslá retailing * maloobchod * maloobchod špecializovaný * príležitosť pracovná * zamestnanie * Európa * Slovensko Anotácia Charakter európskeho retailingu. Podiel vnútorného obchodu na tvorbe HDP, jeho podiel na zamestnanosti v EÚ a v SR. Európske typy retailingu - store retail, non-store retail. Priamy predaj, internetové podnikanie, internetový obchod, internetový marketing. Perspektívy európskeho retailingu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 01494-002, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 377.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1