Počet záznamov: 1  

Možnosti označovania regionálnych produktov na Slovensku

  1. KRNÁČOVÁ, Paulína. Možnosti označovania regionálnych produktov na Slovensku. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2014 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3931-9, s. 272-289 CD-ROM. VEGA 1/0635/14
    Ohlasy:
    [4] JAROSSOVÁ, Malgorzata A. Podpora predaja slovenských potravín na domácom trhu. In Aktuálne trendy v informačnej spoločnosti 2015 : zborník vedeckých statí [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4110-7, s. 50-62 CD-ROM. VEGA 1/0635/14.
    [4] JAROSSOVÁ, Malgorzata A. Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín v Európskej únii a na Slovensku. Recenzenti: Viera Kubičková, Juraj Janech. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. 206 s. [13,16 AH]. VEGA 1/0635/14. ISBN 978-80-225-4317-0.
    [4] LACKOVÁ, Anna - KNOŠKOVÁ, Ľubica - KARKALÍKOVÁ, Marta - JAROSSOVÁ, Malgorzata A. - KOŠÚTOVÁ, Tatiana - DONOVALOVÁ, Alena. Tovaroznalectvo. Bratislava: Sprint 2 s.r.o., 2017. ISBN 978-80-89710-33-1.
    [3] JAROSSOVÁ, Malgorzata A. Sales Promotion of Slovak Food on the Slovak Market. In Nauki Inżynierskie i Technologie. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego. ISSN 2449-9773, 2017, r. 27, nr. 4, s. 23-40.
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.