Počet záznamov: 1
Prínosy online komunikácie firmy v rámci budovania pozitívneho corporate image
SYS 0195954 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502073311.7 100 $a 20141219d2014łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Prínosy online komunikácie firmy v rámci budovania pozitívneho corporate image $f Lenka Šprochová 301 $a VEGA 1/1185/12 330 $a Budovanie firemného imidžu - corporate image. Firemná komunikácia - corporate communication. Firmy na internete. Online komunikácia firmy. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0195879 $1 010 $a 978-80-225-4001-8 $1 200 1 $a Zmeny v spotrebiteľských trendoch a ich odraz v modifikáciách marketingových programov $e vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA číslo 1/1185/12 $f Otília Zorkóciová a kolektív, zostavovateľky: Simona Škorvagová, Otília Zorkóciová $g recenzenti: Víťazoslav Balhar, Nora Farkašová $v S. 127-132 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2014 $1 215 $a 176 s. [8,8 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0008478 $a Škorvagová $b Simona $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0049083 $a Zorkóciová $b Otília $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0030953 $a Balhar $b Víťazoslav $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0019412 $a Farkašová $b Nora $4 675 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik 610 1-
$9 eu_un_auth*0002953 $a komunikácia firemná 610 1-
$9 eu_un_auth*0006926 $a komunikácia elektronická 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž 675 $a 65.011.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia 700 -1
$3 eu_un_auth*0056315 $a Šprochová $b Lenka $p EUBOBFKMO $9 100 $4 070 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20141219 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1