Počet záznamov: 1
Spokojnosť zákazníkov ako nástroj marketingového manažmentu v cestovnom ruchu
Názov Spokojnosť zákazníkov ako nástroj marketingového manažmentu v cestovnom ruchu Preklad názvu Customer satisfaction as an instrument of marketing management in tourism Autorské údaje Darina Ňakatová Autor Ňakatová Darina Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 9, č. 4 (2014), s. 28-35. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2014. ISSN 1338-7944 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * marketing manažment * ruch cestovný * nástroje marketingové Anotácia Pojem spokojnosť zákazníkov. Fázy reťazca dopadov na správanie zákazníka. Význam spokojnosti v kontexte lojality zákazníkov. Marketingový manažment v oblasti služieb a spokojnosť zákazníkov Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2014: 1-4
článok
Počet záznamov: 1