Počet záznamov: 1  

Personality of Consumer as a Factor of the Purchasing Behavoiur in the Retail Unit

  1. SYS0197116
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502083501.3
    100
      
    $a 20150127d2014łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a RO
    200
    1-
    $a Personality of Consumer as a Factor of the Purchasing Behavoiur in the Retail Unit $f Pavol Kita, Veronika Kitová, Marta Grossmanová
    301
      
    $a VEGA 1/0039/11
    330
      
    $a Vzorka 11389 spotrebiteľov v Bratislave vyhodnotená metódami viacdimenzionálneho škálovania a GIS.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0211856 $1 011 $a 2344-2409 $1 200 1 $a Interdisciplinarity in theory and practice $b elektronický zdroj $e journal for presentation of interdisciplinary approaches in various fields $v Nr. 5 (2014), pp. 38-43 online $1 210 $a Arad $c Adoram $d 2014
    541
    1-
    $a Osobnosť konzumenta ako faktor nákupného správania v maloobchodnej jednotke
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004064 $a osobnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005685 $a siete maloobchodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002948 $a systémy informačné geografické
    675
      
    $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $p EUBOBFKMA $4 070 $9 34 $f 1977- $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0057877 $a Kitová $b Veronika $4 070 $9 33
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029411 $a Grossmanová $b Marta $p EUBFAJKAJ $9 33 $4 070 $T Katedra anglického jazyka FAJ
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20150127 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.