Počet záznamov: 1  

Vplyv e-commedia na náklady firiem

  1. Názov Vplyv e-commedia na náklady firiem
    Autorské údajeJamal Hasan
    Autor Hasan Jamal EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Aktuálne výzvy informačnej spoločnosti 2014 : zborník vedeckých statí. S. 16-22 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Pólya Attila ; Hlavatý Ivan. ISBN 978-80-225-4025-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.18 - Obchodná technika
    Heslá obchod elektronický * internet * náklady * spotrebitelia * firmy
    AnotáciaVšeobecný vplyv e-commerce na ekonomiku. Vplyv e-commerce na náklady spotrebiteľa a náklady firiem. Ekonomicklý vplyv e-commerce na rôzne odvetvia hospodárstva.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 01570-003, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF414 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.