Počet záznamov: 1
Podpora predaja ako nástroj na zvýšenie konkurenčnej schopnosti podnikov
Názov Podpora predaja ako nástroj na zvýšenie konkurenčnej schopnosti podnikov Preklad názvu Sales promotion as a tool increasing the company competitive ability Autorské údaje Eva Birnerová, Erika Spuchľáková Autor Birnerová Eva Spoluautori Spuchľáková Erika Zdrojový dokument MANEKO : manažment a ekonomika podniku = journal of corporate management and economics. Roč. 3, č. 2 (2011), s. 254-263. - Bratislava : Ústav manažmentu STU v Bratislave, 2011. ISSN 1338-5127 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá podpora predaja * komunikácia marketingová * konkurencieschopnosť * analýza štatistická * stratégia marketingová Anotácia Podpora predaja ako jeden z nástrojov marketingovej komunikácie. Špecifiká, výhody, nevýhody, ciele a jednotlivé nástroje podpory predaja, rozdielnosť pri používaní podpory predaja na zahraničných trhoch. Preferencie využívania jednotlivých nástrojov podpory predaja slovenskými podnikmi pôsobiacimi v medzinárodnom prostredí, ktoré boli zistené pomocou dotazníkového prieskumu a vyhodnotené pomocou štatistických metód. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2011: 2
článok
Počet záznamov: 1